• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

نام‌گذاری معابر مشهد به نام شهدای سلامت

  • کد خبر : 3915
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
نام‌گذاری معابر مشهد به نام شهدای سلامت
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم شهر مشهد در نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها از نام مقدس شهدای سلامت بهره گرفته است.

به گزارش شورا پرس، حسن موحدیان در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تشریح مناسبت‌های هفته جاری، اظهار کرد: ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی، این صنعت را یکی از ارکان مؤثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است.

وی ادامه داد: یکم شهریورماه، روز پزشک را گرامی می‌دارم، با شیوع ویروس کرونا، خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی پزشکان پس بیش از پیش به چشم آمد و ملموس شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقدامات ارزنده در این دوره از شورای شهر مشهد، نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام «شهدای سلامت» بود؛ المان و یادمان دائمی نیز با همین محوریت باید در یکی از مکان‌های مناسب شهر نصب کنیم و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه، دولت‌مردان همان راه را ادامه می‌دهند و با تلاش مضاعف درصدد هستند که از آلام شهروندان بکاهند؛ یکی از نمودهای این نگاه و رویکرد را در سفرهای استانی هیئت دولت شاهد هستیم.

موحدیان افزود: در بسیاری از بحران‌ها، شخص رئیس جمهور و وزرا حضور جدی در میدان دارند و این همزادپنداری، کمک، همیاری و همکاری مردم برای رفع مسائل را به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد در سال نخست فعالیت خود همین روحیه را داشته است، گفت: امیدواریم در سال دوم و ادامه راه نیز با روحیه مضاعف، مشکلات شهر را احصا کنیم و در پی رفع مشکلات آنها برآییم.

لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=3915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.