• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

قضات دیوان عدالت مطابق قانون به شکایات باغات رسیدگی کنند

  • کد خبر : 3942
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
قضات دیوان عدالت مطابق قانون به شکایات باغات رسیدگی کنند

به گزارش شوراپرس، مهدی چمران، در جلسه با اعضای دیوان عدالت اداری با اشاره به جایگاه نظام اسلامی ایران افزود: مردم انتظار دارند اگر زمانی خلافی صورت گرفت در بستر عدالت نتایج را مشاهده کنند. وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا از آسیب دیدن و ضرر زیان مردم جلوگیری کنیم تا حجم پرونده‌ها […]

به گزارش شوراپرس، مهدی چمران، در جلسه با اعضای دیوان عدالت اداری با اشاره به جایگاه نظام اسلامی ایران افزود: مردم انتظار دارند اگر زمانی خلافی صورت گرفت در بستر عدالت نتایج را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا از آسیب دیدن و ضرر زیان مردم جلوگیری کنیم تا حجم پرونده‌ها کاهش یابد و هرچه تعداد پرونده‌ها کاهش یابد مردم رضایت بیشتری دارند.

چمران با بیان اینکه ارتباط شهرداری و دیوان عدالت اداری زیاد بوده است گفت: این ارتباط از گذشته وجود داشته و باید بیشتر هم شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: تأثیر تصمیمات شورای شهر در تمام کشور دیده می‌شود اکثر مطالبی که میان شهرداری و دیوان وجود دارد مربوط به شکایت از مصوبات است.

وی ادامه داد: در ادامه آرای ماده ۱۰۰ و آرای مرتبط با باغ‌ها بیشترین میزان شکایت را به خود اختصاص داده‌اند و امیدواریم با نتایجی دست یابیم که تعداد پرونده‌ها کاهش یابد.

چمران با بیان اینکه هزاران پرونده ماده ۱۰۰ در دیوان وجود دارد گفت‌: کاهش تعداد پرونده باغ‌ها نیز یکی دیگر از مهمترین خواسته‌های مدیریت شهری است و البته شهرداری تلاش می‌کند تا به تعداد درختان بی افزاید.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: باغ‌های تهران همه از بین رفته‌اند و کسانی که باغ دارند تنها می‌توانند ۱۵ درصد باغ خود را در ۲ طبقه بسازند و همین مصوبه شورای شهر منجر به شکایات بسیار در دیوان شده است.

وی ادامه داد: انتظار من این است که قضات دیوان مطابق با قانون به این شکایات رسیدگی کنند و آرای صادره از شورای شهر را به کارشناسان واگذار نکنند.

لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=3942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.