• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

انتقاد عضو شورا به نادیده گرفتن ملاحظات پدافند غیر عامل اراضی دوشان تپه در زمان بحران

  • کد خبر : 3003
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
انتقاد عضو شورا به نادیده گرفتن ملاحظات پدافند غیر عامل اراضی دوشان تپه در زمان بحران

عضو شورای شهر تهران نسبت به نادیده گرفتن ملاحظات پدافند غیر عامل اراضی دوشان تپه در زمان بحران از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد. به گزارش شوراپرس، احمد صادقی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران و در واکنش به خبر تبدیل اراضی ۵۰ هکتاری دوشان تپه به بوستان و خیابان، در ابتدا […]

عضو شورای شهر تهران نسبت به نادیده گرفتن ملاحظات پدافند غیر عامل اراضی دوشان تپه در زمان بحران از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزارش شوراپرس، احمد صادقی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران و در واکنش به خبر تبدیل اراضی ۵۰ هکتاری دوشان تپه به بوستان و خیابان، در ابتدا ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به نیروهای مشمول در این قوه، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری مبنی بر تبدیل ۵۰ هکتار اراضی دوشان تپه به بوستان و خیابان از سوی شهردار  منطقه  ۱۳ در سرویس های خبری به چشم خورد. در خبر آمده قرار بوده ۲۰ هکتار از پادگان تغییر کاربری پیدا کند که با توافقات انجام شده به ۵۰ هکتار تغییر پیدا کرد.

وی افزود: متنی که از سوی شهردار منطقه ۱۳ بیان شد این بود” زمانی که این اراضی به شهرداری تحویل شود کار به صورت عملی شروع خواهد شد و قسمتی برای استفاده عموم اختصاص داده خواهد شد و کاربری های زیادی می توان تعریف و اجرا کرد”.

صادقی ادامه داد: این خبر در وهله اول خبر مسرت انگیزی است ولی می خواهم از فاجعه بزرگی که از این تصمیم در حال رخ دادن است مردم شریف تهران را آگاه کنم  و در صورت لزوم تذکرات لازم را به دست اندرکاران از جمله شهرداری تهران داده باشم.

لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=3003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.