• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
در پنجاه و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات صورت گرفت:

نیازسنجی پروژه های مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 4756
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۵۵
نیازسنجی پروژه های مورد نیاز شهروندان در سال ۱۴۰۳
پنجاه و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۲۱ با هدف اطلاع رسانی، نظارت و بررسی پروژه های سال ۱۴۰۲ و نیازسنجی پروژه های سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
به گزارش شوراپرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای این جلسه گفت: این جلسات دوسویه است تا معتمدین، نمایندگان در محلات ببینند که چه عملیات و پروژه های در محلات شان انجام می شود.
وی در ادامه گفت: نظارتی که بر روی پروژه ها صورت می پذیرد؛ بر تصمیمات مسئولین تاثیرگذار است. تشکیل چنین جلساتی به آن دلیل است که پروژه های آتی در هر ناحیه و هر محله مشخص شده و پیشرفت و چگونگی انجام آن مرتب رصد شود. اینگونه جلسات درخصوص روند مباحث پروژه های پیشنهادی سال آینده تشکیل می شود و توقع می رود که موفقیت ها و انجام امور نیز به همین منوال بیشتر و کارآمدتر باشد.
آقامیری تأکید کرد: از توان معتمدین محلی به عنوان افرادی با جامعه شهری و نیازهای اساسی محله آشنا هستند؛ می‌توان کارهای بزرگ و ماندگاری را به سرانجام رسانید. به ویژه در حوزه اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح محله‌ها، طرح‌های متعددی مورد مطالعه و انجام قرار گرفته‌اند.
محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به نقش مهم و اساسی معتمدین محلی در کمک رسانی به شهرداری ها گفت: نقش و رسالتی که شما معتمدین به عنوان نمایندگان مردم به عهده دارید، به عنوان پل ارتباطی بین مدیران شهری و شهروندان باعث سرانجام رسیدن کار می شود. کار با مردم، برای مردم و به وسیله مردم، و این مهم بسیار ارزشمند است.
در ادامه جلسه، نمایندگان و معتمدین محلی هر یک جداگانه درخصوص محله خود توضیحاتی ارائه و مشکلات و مطالبات خود را با مدیران ارشد شهری مطرح کردند.
لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=4756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.