• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
سروری در بازدید از سازمان تاکسیرانی تأکید کرد؛

لزوم افزایش و تداوم سیاست های حمایتی دولت از تاکسیرانان/ پیگیر مطالبات به حق تاکسیرانان هستیم

  • کد خبر : 4980
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۱
لزوم افزایش و تداوم سیاست های حمایتی دولت از تاکسیرانان/ پیگیر مطالبات به حق تاکسیرانان هستیم
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات این سازمان قرار گرفت.
به گزارش شوراپرس، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن اشاره به کمبود خودروهای نوسازی شده تاکسیرانی و همچنین مشکلات تأمین خودروهای برقی، نسبت به لزوم ارائه ایستگاه های شارژ خودرو های برقی مختص به تاکسیرانان تآکید کرد.
سروری افزود: یکی از مشکلات تاکسی‌داران برقی در شهر تهران، کمبود ایستگاه های شارژ خودرو است.
وی ادامه داد: در میان تمام ایستگاه های شارژ برقی موجود در پاییتخت، هیچ یک از آنها مختص و در اختیار انحصاری تاکسی‌داران نیست که این امر، موجب تضییع حقوق و اتلاف وقت رانندگان برای شارژ تاکسی ها خواهد شد و چرخه ارائه خدمات به شهروندان را دچار مشکل می کند که باید تدبیری برای رفع آن اندیشیده شود.
سروری ضمن بر حق شمردن مطالبات تاکسی داران برقی، نسبت به لزوم افزایش و تداوم سیاست های حمایتی دولت در راستای اعطای وام به تاکسی داران تأکید کرد.
در این بازدید، شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، ضمن ارائه گزارش آخرین اقدامات این سازمان، بر بازنگری در سامانه تاکسیرانی تهران؛ هوشمندسازی و نوسازی اولویت‌های اصلی این سازمان تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش برای بهبود خدمات تاکسیرانی با همکاری‌های نزدیک میان بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین تعامل بیشتر با رانندگان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.
او همچنین به برنامه‌های سازمان برای هوشمندسازی سامانه‌های نظارتی اشاره کرد و گفت: سامانه‌های جدیدی برای نظارت و ارائه خدمات به رانندگان و شهروندان در حال راه‌اندازی است که این سامانه‌ها امکان کنترل لحظه‌به‌لحظه تاکسی‌ها را فراهم می‌کند.مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران همچنین به موضوع سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: برای اولین بار شهرداری تهران به صورت جدی وارد بحث سرویس مدارس شده و تاکنون ۴۰ هزار دانش‌آموز در این سامانه ثبت ‌نام کرده‌اند. همچنین ۳۰۰۰ راننده تایید صلاحیت شده‌اند که این موضوع به بهبود خدمات رسانی به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.در پایان، مالکی، با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر با رانندگان تاکسی و بازنگری در خطوط تاکسیرانی گفت: بازنگری در خطوط تاکسیرانی آغاز شده و تاکنون ۱۶ خط در تهران ساماندهی شده است. این اقدام باعث کاهش تراکم مسافران در برخی از خطوط و بهبود خدمات در خطوط کم‌ترافیک خواهد شد.
لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=4980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.