• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1
چمران خبر داد:

قم، میزبان هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان ها

  • کد خبر : 4868
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
قم، میزبان هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان ها
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از میزبانی قم برای یکصد و هفتاد و یکمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان ها در روزهای 26 و 27 اردیبهشت خبر داد.
به گزارش شوراپرس، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مجمع مشورتی رؤسای شوراها با بیان اینکه کلانشهر قم برای میزبانی اجلاس هفتاد و یک امین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استانها اعلام آمادگی کرده؛ اظهار داشت: هشتمین اجلاس در دوره ششم شوراها در خصوص مسائل و مشکلات جاری شوراها در روز های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در کلانشهر قم برگزار خواهد شد.
رئیس شورای مجمع مشورتی تصریح کرد: هدف اصلی این جلسات بهره گیری از نظرات ارزشمند و کاربردی صاحب نظران و نخبگان جامعه شورایی کشور و با نگاهی جامع به مسائل جاری شهرهای کشور نظیر، سلامت و محیط زیست، مدیریت جامع شهری، در آمدهای پایدار شهرداری ها، برنامه ریزی های فرهنگی ورزشی است.
وی افزود: مجمع مشورتی در پی آن است که توانمندی رؤسای شوراهای مراکز استان را با هم افزایی فکری و انتقال تجارب ارتقاء بخشد تا تصمیمات مدیران اجرایی و شهرداری ها نیز به این واسطه ارتقاء و انسجام یابد و مجمع مشورتی فرصت مناسبی برای انتقال نظرات و پیشنهادات رؤسای شهرهای مراکز استان عالی ترین مرجع شورایی کشور محسوب می شود.
وی در پایان در خصوص خروجی این جلسلات اظهار داشت: جلسات مجمع مشورتی همواره نقش مثبتی در همگرایی جامعه شورایی داشته و باعث شده اهم مسائل شوراها در کشور مطرح و مورد پیگیری و ارزیابی قرار گیرد و در تصمیمات کلان بتوانیم از تمامی نظرات از اقصی نقاط کشور داشته باشیم.
گفتنی است رؤسای شوراهای شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، شیراز، قزوین، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهدالرضا(ع)، همدان، یاسوج و یزد، به میزبانی کلانشهر قم در هشتمین اجلاس در دوره ششم رؤسای شوراهای مراکز استان‌های کشور، حضور خواهند داشت.
لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=4868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.