• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1
در مجمع مشورتی و تخصصی محلات صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات ۳ ساله شهرداری در حوزه عمران و حمل نقل

  • کد خبر : 4927
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
تقدیر از اقدامات ۳ ساله شهرداری در حوزه عمران و حمل نقل
پنجاه و نهمین جلسه از سلسله نشست‌های مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین، سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران؛ شهردار منطقه۹، معتمدین محلات ۸گانه و مدیران شهری به میزبانی شهرداری منطقه۹ و با تأکید بر نقش مشارکت شهروندان در شناسایی و احصاء مشکلات محلات برگزار شد.
به گزارش شوراپرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهران تهران در این نشست ضمن تسلیت ایام ماه محرم، با بیان اینکه یک راهبرد بسیار مهم و اساسی در بهبود خدمت رسانی و رفع مشکلات شهری تعامل و همکاری مدیران شهری با معتمدین و نخبگان محلات است گفت: بدین منظور برگزاری نشست ها به طور مستمر درحال انجام است و تلاش داریم تا در این جلسات با معتمدین محلات ضمن شناسایی ظرفیت ها و مشکلات هر محله گام اساسی برای بهبود شرایط و محیط  زندگی شهروندان برداریم.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اداره امور شهر وابسته به مشارکت آگاهانه شهروندان است، اظهار کرد: هدف اصلی ما در این جلسات این است که با مطالبات مردمی در بخش‌های مختلف آشنا و با تعیین استراتژی صحیح و برنامه ریزی مدون  برای اعتلای خدمات به محلات تلاش کنیم.
وی با اشاره به برگزاری دور سوم جلسات نشست تخصصی و مشورتی محلات شهر تهران در مناطق شهری عنوان کرد: در نشست‌هایی که با نمایندگان مردم در محلات داشته ایم در تعدادی از مناطق ایده‌های خوبی ارائه شد تا بتوانیم با اشراف کامل نسبت به تعیین بودجه جهت پروژه‌های محله ای و رفع محدودیت‌ها به صورت تفکیکی در محلات اقدام نماییم.
آقامیری در ادامه ضمن اشاره به اهمیت شبکه ارتباطی شهرداری‌ها با معتمدین محلات افزود: اطلاع رسانی به شهروندان و تبیین فعالیتهای شهرداری و خدماتی که ارائه می شود در کاهش پیام های ۱۳۷و سایر مراجعات تاثیر مستقیم دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های شبانه روزی در طول مدت ۳ساله این دوره مدیریت شهری و خدماتی که در این راستا انجام شده، تصریح کرد: شروع مجدد اقدامات عمرانی که در دوره گذشته مسکوت مانده بود از جمله همین پروژه بزرگ امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)در منطقه۹ و همچنین مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر که در دوره قبلی تعطیل و یا بلااستفاده شده بود از جمله اقدامات شاخص عمرانی بوده است.
آقامیری در خاتمه یادآور شد: مجموع اقدامات شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری در حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک شایسته تقدیر است چرا که این خدمات باعث رفاه شهروندی بیشتری شده و می بایست شهروندان با اطلاع رسانی بیشتر در جریان این اقدامات ۳ساله مجموعه شهری قرار بگیرند.
لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=4927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.