• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1

تخریب حوض خانه لرزاده به علت جلوگیری از صدمه به خانه انجام شد

  • کد خبر : 2821
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
تخریب حوض خانه لرزاده به علت جلوگیری از صدمه به خانه انجام شد

شوراپرس، سید احمد علوی در ابتدای جلسه هفتاد و یکم شورای شهر تهران در تذکراتی به موضوع باغ کتاب، خانه استاد لرزاده و ضبط کلیپ در بهشت حضرت زهرا (س) پرداخت و در خصوص باغ کتاب گفت: قبلاً هم در تذکری موضوع بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از ۹ سینمای باغ کتاب را مطرح کرده بودم. […]

شوراپرس، سید احمد علوی در ابتدای جلسه هفتاد و یکم شورای شهر تهران در تذکراتی به موضوع باغ کتاب، خانه استاد لرزاده و ضبط کلیپ در بهشت حضرت زهرا (س) پرداخت و در خصوص باغ کتاب گفت: قبلاً هم در تذکری موضوع بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از ۹ سینمای باغ کتاب را مطرح کرده بودم.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در این خصوص پاسخی نداد و حیف است که سرمایه‌های شهر بدون استفاده باشند، بهتر است با شروع تابستان بهره‌برداری از سینماها آغاز شود تا شهروندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه و در خصوص تخریب حوض خانه استاد لرزاده گفت: موضوع در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری و مشخص شد تخریب با نظر کارشناسی و در جهت حفظ بنا بوده است.

علوی با بیان اینکه این تخریب یکبار نیز در زمان حیات مرحوم لرزاده صورت گرفته بود گفت: حوض و باغچه سبب نم کشیدگی ساختمان شده است؛ بنابراین هر دو برای اصلاح و مرمت تخریب شدند.

وی تاکید کرد: ما در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری حتماً نظارت می‌کنیم تا حوض و باغچه به همان شکل قبلی بنا شوند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در تذکری به موضوع کلیپ بهشت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: شهرداری و سازمان بهشت زهرا (س) توضیحاتی دادند اما بهتر است مراقبت کنیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد که بخواهیم توضیح دهیم.

لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=2821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.