• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1
آقامیری مطرح کرد:

بهره‌برداری از پایانه جدید شرق پایتخت/ پایانه شرق یک پروژه درآمدزا برای شهر است

  • کد خبر : 4912
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۳۰
بهره‌برداری از پایانه جدید شرق پایتخت/ پایانه شرق یک پروژه درآمدزا برای شهر است
نخستین فاز پردیس مسافری شرق تهران، در یکصد و سی‌امین پویش امید و افتخار شهرداری تهران با حضور سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران و همچنین شهردار تهران، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افتتاح شد. همچنین همزمان با این افتتاحیه، عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران نیز آغاز شد.
به گزارش شوراپرس، سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال های گذشته پروژه های مانند پایانه شرق در شهر تهران کم نبودند که متأسفانه از دوره گذشته متوقف شده بود. ولی پس از بازدید از پروژه‌های خاک خورده و نیمه تمام  با برنامه ریزی هایی که انجام شد؛ در دستور کار قرار گرفت. روزهای اول شروع دوره مدیریت جدید در نیمه دوم  سال۱۴۰۰ این پروژه یک مجموعه متروکه با بدهی بسیار زیاد بود که متأسفانه به لانه کبوتران تبدیل شده بود..! اما امروز به عنوان یکی از بزرگترین پایانه های شهری در دسترس و تسهیل حمل و نقل برون شهری و درون شهری  شهروندان تهرانی قرار گرفت.
رئیس کمیته عمران شورا ادامه داد: پروژه ای که اینک در شهر افتتاح می شود؛ بیش از یکسال  زمان بر روی این مجموعه  گذاشتیم و قطعً سرمایه گذاری بر روی آن به زودی به خزانه شورا بر می‌گردد چرا که مجموعه بسیار ارزشمند و مولد می یاشد.
وی افزود: بزرگراه شهید شوشتری و شهید بروجردی هم جز پروژه های خاک خورده بود که امروز می‌بینیم فاز اول ۳.۷ کیلومتری پروژه شهید بروجردی افتتاح شد و تا پایان سال، مابقی آن افتتاح می‌شود.
آقامیری در پایان گفت: این اقدام توسط مدیریت تیم فنی و متخصص شهرداری تهران انجام شد که با برنامه ریزی‌ این ظرفیت‌های تخصصی شهرداری تهران آزاد شده و باعث توانمندی در اتمام پروژه های نیمه تمام شده که در دسترس مردم تهران قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://shorapress.com/?p=4912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.